BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 30, 2007

farewal Bos at KDE



















Farewal kak kiah , we all buat kt KDE pd 27Dec' 07. Lama jugak bos aku ni keje utk pernec dlm 20 years +++.
Aku heran nape la orang bole keje lama2 kat pernec ni....
Akhirnya aku tahu apa jawapannya... Tanyalah diri aku sendiri...


YA .. AKU DAH LEBIH 11 TAHUN KEJE KAT SINI...

Wednesday, October 10, 2007

Raya 2007

Tema : KeluargaKu - Purple














Tema: Keluarga Alongku -Hijau


Tema: Keluarga AngahKu -Coklat

Wednesday, August 22, 2007

10 Years Service Award -2007

Tak sangka dalam diam tak diam, aku dah sepuluh tahun lebih kat sini. Apa kerja yang aku dah buat



kat company ni.. tak dapatla aku nak terangkan kat sini..
Macam2 Ada..

Tuesday, June 26, 2007

Kiah & Ina Farewell- June 2007

Senyum je masing2 dapat hadiah..


Kiah, jangan le sedih sangat. Nanti senang2 ko belanjalah aku lagi ye.



wajah-wajah yang pasrah.

Friday, June 1, 2007

Dinner Dec 2007



Best!! Adibah Nor perform malam tu..
Food?? Lauk pengantin le apa lagi. Betul tak su? tapi aku tak kisah pun....

Wednesday, January 3, 2007

Ilham Bersama family B'lang dan B'cik



















Paling seronok tentulah anak-anak. Beramai2 daki Hutan Rekreasi Tanjung Tuan. Mandi kolam jangan cakapla.. asyik turun naik ke kolam jek..