BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, September 7, 2009

:: Bulan Posa Penuh Cabaran dan Kejutan ::

1st time checkup:
Memula tu mmg doktor kata "saya nampak ada kelongsong lain tadi.. mungkin kosong kot.. tapi tak pelah asal yang satu ni nampak heartbeat kira ok tu"

2nd time checkup:
Jom saya scan perut tu tgk sihat ke tak.. tengok tu dah moving dah die.. nanti saya kjap saya ukur.. Tetiba... eh..eh.. ape yg bergerak2 kat sebelah tu.. doktor hairan... dia pun alihkan scanner kt tpt bergerak tu...
aisyah.... ada dua la.. doktor menjerit... u dpt twin.... saya nak satu..( 2x)
ah??? aku terkejut.. mmg betul.. ada dua dlm ni..

Ya allah.. terima kasih.. selepas miscarriage 2x .. Engkau telah beri semula kedua2nya pada aku.. Sesungguhnya Engkau Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih..

TQ ALLAH