BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 31, 2009

:: Macam mana nie?? ::

Napalah abe ni susah sangat nak faham.. aku kata " nak jadi halimunan raya nanti" dia tak bagi.. dok ajelah kat rumah nak tido ke, baring ke ikut suke.. biar abang je bawa budak2 ni beraya...
Masalahnya bukan aku tak mau beraya tapi masalah kesihatan aku skrg mmg tak mengizinkan untuk aku bergerak bebas.. sabar ajela.. pas tu dok kg die.. seganlah beb.. kalu kg aku ok la skit.. kan..kan..
tapi aku kena buat plan B selepas ni.. hehehe....