BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?


Monday, August 30, 2010

Usaha Makin Berhasil untuk Meningkatkan hasil BM

Cubaan2 yang telah aku lakukan utk menambah BM aku
1. Pil demporidone
khusus utk org sakit gastrik.. tp doktor kata ia beri impak jgk pd penambahanBM ... aku makan dekat 2 bulan jgkla.. hasilnya -masih ditakuk lama.. aku stop makan ubat tu..

2. Pil Asi
khas untuk melancarkan BM& menambah susu.. tp aku bertambah selera makan, badan naik berkilo-kilos... aku stop jgk lepas makan abis sekotak ..risau badan menaik tak seiring dgn bm aku..

3. Fenugreek
Ni aku makan lps aku study outcome nya dari bloggers.. hmmmm.. bertambah skit dari 5oz ke7oz. aku continue makan spai skrg..

4. High Protien
Yang ini aku dapat rekomen dari ina moms of twins jgk.. cost agak tinggi.. tp anak2 punya pasal.. aku usahakan jgk.. Boleh cecah ke 8oz tp masih tak lumayan bagi anak2 kembar aku.. sambil2 tu sesuai utk weight management... aku continue makan spai skrg mana tau sambil menyelam minum air..aku boleh kurus semula mcm dedulu

5.Longan Kering
Lepas je minum ni.. esoknya mrs.b aku jadi bengkak.. wah sonoknyerr... aku masih continue minum.. bm aku kekadang blh cecah 90z semula mcm dlm pantang kalu aku rajin pam..

6. Jantung pisang, pegaga, ulam-ulaman..
aku nak jadikan habit utk makan ulam2 ni setiap hari utk tambah bm.. sambil2 tu boleh elak sembelit, utk awet muda.. aku masih makan spai sekrang..

ini la usaha gigih aku utk tambah bm .. aku nekad nak bagi bm kat kembar aku spai cecah 2 tahun.. Terimalah permohonan aku ya Allah..