BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 29, 2009


kau Pergi Jua Merah

Selama bertahun2 aku menggunakan kau.. kau tetap setia pada aku, membawa aku berulang alik keje setiap hari tanpa byk kerenah..

Tapi sampai satu tahap aku tak mampu lagi menangung kos rawatan kau yg sgt tinggi.. aku terpaksa rela melepaskan kau..

kalu ikutkan jasa kau mmg banyak pada aku tp ada yg aku tak boleh nak lupe sampai sekarang...

~~ dengan engkau la aku selalu redah kampung aku yg mcm 'camel trophy' tu..memang aku bangga dgn kelasakkan kau..
~~ dengan engkau la aku bawa arwah mak aku ke klinik yang tetiba kena strok dan pengsan.
~~ yang paling aku tak leh lupe... arwah mak aku kencing kat tpt duduk belakang sebab diapers yg dia pakai tercabut masa we all bawa dia jalan2 kt pekan.. Sampai je rumah aku dan abe terus mengelap kencing tu sampai hilang bau, warna dan ...


I am still luving u Merah