BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?


Monday, July 20, 2009

-- raSanYa aKu terlebih Tido --

Entah kenapa pagi ni kepala aku pening bebenor.. Aku memang banyak tido this weekend..

Saje nak merehatkan diri aku y
ang hari makin hari semakin menggebu nih.. Time abe aku gi keje.. time itulah aku berjaya meloloskan diri untuk tidur sepuas hati. Kalu tidak asyik dengar syarahan die jek bile tengok aku membuta...

nabilah mmg dah tau modus operandi aku nih.. siap die sound aku" ooo.. akak tau bila ayah pg keje je , umi mesti ambil peluang tido kan?" hehehe..betul tu. pandai die meneka startegi aku..

anak2 aku sume understanding.. aku bagi diaorang layan online games without limited.. aPalagi ... aku dapat tido dengan amann...
yang sebenarnya ikhlas aku katakan... aku ni memang suke tido..ZZZZZ