BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?


Monday, December 7, 2009

Letihnya Badan ni..

Dah seminggu anak2ku tak de sini. Saje bagi peluang dia orang dok kt kg rumah along aku. Fadhil & Muiz tu mcm2 alasan dia beri utk stay satu minggu lagi... takpela setahun sekali je.. tapi jgnlah menyusahkan maklong & paklong plak tau..
aku kt sini mcm biasa letih memanjang.. tak tau nak buat ape.. minta advice doktor.. napela aku ni selalu letih bila pragnent..
Doktor kata itu normal.. esp twin pragnency.. aduss.. Biar you penat, letih,susah sekarang, asal baby2 u sume dlm tu sihat2 bile kuar nanti.. itulah nasihat doktor kt aku. mana taknye aku mmg cpt penat bila berdiri lama, berjalan jauh, duduk lama, bercakap lama, even bila sidai baju pun aku termengah2. Dedulu masa pragnent x le teruk sgt mcm ni..
itula sbbnya Allah kata "syurga di bwh tapak kaki ibu"...
Kalu tgk badan aku ni ramai yang kata aku dah cukup bulan or tunggu hari.. padahal aku baru je masuk 6 bln... Nanti aku pos gambar twin aku 6mth in my womb.. aku x leh imagine mcm mn size bdn aku bile dah masuk 9mth nanti.. rasa2nya sume anggota bdn aku akan bengkak. La ni pun kaki, tgn, muke sume dah sembab..
Hanya tuhan je yang tau kepayahan aku kali ni..